Bc. Petr KŘÍŽ

Master's thesis

Využití e-mail marketingu pro komunikaci vědy na UJEP

Using e-mail marketing for science communication at UJEP
Anotácia:
Věda je nedílnou součástí všech výzkumných zařízení, kde vzniká mnoho zajímavých poznání, ale málokdy se o nich dozvídají jednotliví stakeholdeři. Literatura označuje jako velkou bariéru volbu nevhodného jazyka, tzv. žargonu pro stanovenou cílovou skupinu, a s tím spjatou i vhodnou aktivitu pro popularizaci vědy. Pro samotnou popularizaci je používáno mnoho nástrojů, ale je opomíjen velice silný nástroj …viac
Abstract:
Science is an integral part of all research facilities, where much interesting knowledge is produced, but rarely known by individual stakeholders. The literature identifies the choice of inappropriate language, so-called jargon, for the intended target audience as a major barrier, and with it the appropriate activity for popularising science. Many tools are used for the actual popularization, but a …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘÍŽ, Petr. Využití e-mail marketingu pro komunikaci vědy na UJEP. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Ekonomika a management veřejného sektoru / Ekonomika a management veřejného sektoru