Štěpán Najman

Bachelor's thesis

The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands

Dopad E-Komerce na Koncept Hodnoty Značky u Luxusních Módních Značek
Abstract:
Dopady e-komerce v případě luxusních módních značek jsou rozsáhlé, a zasahují mimo jiné i hodnotu těchto značek z pohledu zákazníka, tedy skrze čtyři dimenze: povědomí o značce, navázané asociace, vnímaná kvalita a loajalita ke značce. Tato bakalářská práce se zabývá dopady e-komerce na jednotlivé dimenze hodnoty značky u luxusních módních značek, a jak skrze ně lze ovlivnit image značky. Cílem práce …more
Abstract:
The impact of e-commerce in the case of luxury fashion brands is extensive, affecting, among other things, the consumer-based brand equity concept of these brands through its 4 dimensions: brand awareness, brand associaton, perceived quality and brand loyalty. This bachelor thesis considers the impact of e-commerce on individual dimensions of brand equity in case luxury fashion brands, and how they …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2022
  • Supervisor: Andrea Escobar Rios
  • Reader: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87538