Václav Krejčí

Master's thesis

Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol

Development of model of goals, instruments and performance indicators for digital advertising campaigns for universities
Abstract:
Diplomová práce "Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitál-ních reklamních kampaní vysokých škol" se zabývá specifickou součástí marketingové komu-nikace, konkrétně reklamní komunikací za použití digitálních nástrojů. Teoretická část vymezuje obecně cíle marketingové komunikace, nástroje digitálních reklam-ních kampaní a ukazatele jejich výkonnosti. V Praktické části …more
Abstract:
This diploma thesis "Development of model of goals, instruments and performance indicators for digital advertising campaigns for universities" deals with the issue of marketing commu-nication and is specifically focused on advertisement of higher education in the Czech repub-lic. Theoretical part examines goals of marketing communication, instruments of digital adverti-sing campaings and their performance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2013
  • Supervisor: Zora Říhová
  • Reader: Filip Truhlář

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38474