Bc. Klára Dražanová

Master's thesis

Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele

Buying process and consumer’s emotionality
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním rozhodováním a emocionalitou spotřebitele. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry je nákupní rozhodování spotřebitele ovlivňováno jeho emocionalitou. Vedlejším cílem práce pak zjištění, které typy osobnosti dle Eysenckovy typologie osobnosti se nejvíce nechají ovlivnit marketingovými akcemi. Teoretická část se zabývá typologií osobností, nákupním …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with purchasing process and consumer’s emotionality. The main goal of the diploma thesis is to find out, how consumer’s buying process is affected by their emotionality. The other goal is to find out, which types of personality according to Eysenck’s typology of personality can be most affected by marketing. The teoretical part describes the typology of personality, the consumer …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní