Bc. Jakub Zahurský
Master's thesis
Regulace reklamy na internetu
Internet advertising regulation
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje současný stav regulace internetové reklamy v České republice, Evropské unii a USA. Práce zahrnuje porovnání internetové reklamy a ostatních médií.Abstract:
This thesis analyzes the current conditions of internet advertising regulation in the Czech Republic, European Union and USA. Thesis includes comparison between internet advertising and other media types.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wj8ty/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2014
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: JUDr. Eva Kadlecová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Regulace reklamy na internetu
Dagmar Tatoušková -
Regulace reklamy na internetu
Tomáš Barychar -
Regulace reklamy na internetu
Renáta Švarcová -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč -
Regulace reklamy na internetu
Aleš Podnecký -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?
Daniela Linhartová