Bc. Jakub Zahurský
Diplomová práce
Regulace reklamy na internetu
Internet advertising regulation
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje současný stav regulace internetové reklamy v České republice, Evropské unii a USA. Práce zahrnuje porovnání internetové reklamy a ostatních médií.Abstract:
This thesis analyzes the current conditions of internet advertising regulation in the Czech Republic, European Union and USA. Thesis includes comparison between internet advertising and other media types.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wj8ty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy na internetu
Dagmar Tatoušková -
Regulace reklamy na internetu
Tomáš Barychar -
Regulace reklamy na internetu
Renáta Švarcová -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč -
Regulace reklamy na internetu
Aleš Podnecký -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?
Daniela Linhartová