Základní faktory determinující postoj učitelů ke vzdělávání rozumově nadaných žáků – Mgr. Helena Vaňková
Mgr. Helena Vaňková
Diplomová práce
Základní faktory determinující postoj učitelů ke vzdělávání rozumově nadaných žáků
Main Factors Determining Teachers' Attitude towards Education of Intellectually Gifted Learners
Anotace:
V první části diplomové práce se autorka zabývá všeobecným úvodem do problematiky nadání, popisuje jednotlivé modely nadání, strukturu nadání, charakteristiky nadaných dětí i učitelů nadaných dětí a možnosti identifikace nadaných dětí. Také se zabývá problémy, které nadání doprovází a postojem učitelů k nadaným žákům. Ve druhé části práce je prezentován výzkum provedený na vzorku českých učitelů. Cílem …víceAbstract:
In the first part of the diploma thesis the author presents introduction about talent in general, describes various models of talent, its’ structure, personal characteristics and ways of gifted learner identification. She also discuss problems associated with talent and teachers attitude towards gifted children. In the second part of the thesis there is presented research based on sample of Czech teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fxwvn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Učitel a nadaný žák na české škole
Vendula Morávková