Mgr. Helena Vaňková

Diplomová práce

Základní faktory determinující postoj učitelů ke vzdělávání rozumově nadaných žáků

Main Factors Determining Teachers' Attitude towards Education of Intellectually Gifted Learners
Anotace:
V první části diplomové práce se autorka zabývá všeobecným úvodem do problematiky nadání, popisuje jednotlivé modely nadání, strukturu nadání, charakteristiky nadaných dětí i učitelů nadaných dětí a možnosti identifikace nadaných dětí. Také se zabývá problémy, které nadání doprovází a postojem učitelů k nadaným žákům. Ve druhé části práce je prezentován výzkum provedený na vzorku českých učitelů. Cílem …více
Abstract:
In the first part of the diploma thesis the author presents introduction about talent in general, describes various models of talent, its’ structure, personal characteristics and ways of gifted learner identification. She also discuss problems associated with talent and teachers attitude towards gifted children. In the second part of the thesis there is presented research based on sample of Czech teachers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma