Ing. Adam Jabeur
Bachelor's thesis
Vstup firmy na zahraniční trh
Companys entery into foreign markets
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice vstupu firmy na zahraniční trh. Jsou stanoveny tři základní cíle bakalářské práce, k nimž směřují veškeré teoretické i praktické poznatky, jež byly do práce zapracovány. Především se jako hlavní otázka pokládá, zda je cestovní kancelář Blue Style schopna vstoupit na slovenský zahraniční trh a jakým způsobem by to měla provést.Abstract:
Bachelor thesis is devoting to the issue of the company on the foreign market. Is set up three basic objectives of this thesis, to which direct all theoretical and practical knowledge, which are incorporated into the work. Above all, the main question has been whether the travel agency Blue Style able to enter the Slovak foreign market and how it would be implemented.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/kzjzr/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Luděk Barták
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Helping a Football Company to penetrate Foreign Markets: defining an International Development Strategy
Patrik Vala -
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Aneta Lázničková -
Vstup firmy XY na zahraniční trh s využitím agentury CzechTrade
Šárka Nováková -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa