Zhodnocení nákupního chování českých zákazníků při nákupu potravin – Bc. Tereza Nekovářová
Bc. Tereza Nekovářová
Diplomová práce
Zhodnocení nákupního chování českých zákazníků při nákupu potravin
Assessment of the Shopping Behavior of Czech Customers when Buying Food
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním chování českých zákazníků při nákupu potravin a současnými vlivy, které na něj působí. První část práce je literární rešerší zpracovanou na základě studia dat dostupné tuzemské i zahraniční odborné literatury a dalších internetových zdrojů pojednávajících o tématu nákupního chování. Nejprve je zde popsán maloobchod, následuje rozdíl mezi zákazníkem a spotřebitelem …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the purchasing behavior of Czech customers when buying food and the current influences on it. The first part of the work is a literature review prepared on the basis of a study of available domestic and foreign professional literature and other internet sources dealing with the topic of shopping behavior. First, retail is described here, followed by the difference between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Vyhodnocení chování zákazníků při nákupu potravin a doporučení racionálních přístupů v rámci trvale udržitelného rozvoje
Kateřina Křenová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Nákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin
Vojtěch FARION -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Role mobilních aplikací ve výživě a chování spotřebitelů při nákupu potravin
Hana Didíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva