Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing – Bc. Jana Vaňková
Bc. Jana Vaňková
Master's thesis
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Marketing Communication Mixes for In-store Marketing
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku in-store marketingové komunikace retailových obchodních řetězců, které působí na českém trhu.Abstract:
The diploma thesis addresses the issue of in-store marketing communication of retail grocery chains operating in the czech market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s1p6c/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Michaela Bortlíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Karolína Pavlicová -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová