Ing. Martin Fišera

Bachelor's thesis

Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže

Methods and Techniques in Sales Promotion - Consumer Contest
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována tématu spotřebitelských soutěží jako specifické formy podpory prodeje. V teoreticko-metodologické části je vedle základního rozdělení forem marketingové komunikace a metod podpory prodeje popsána historie spotřebitelských soutěží v ČR a zhodnocena současná situace. Především s ohledem na legislativu, protože zde je mezi zadavateli nejvíce nejasností. Obsahem empirické části …viac
Abstract:
The bachelor’s work deals with the topic of consumer contests as a specific means of sales promotion. The theoretical-methodological part contains elementary division of marketing communication forms and methods of sales support as well as history of consumer contests in the Czech Republic and evaluation of the current situation. The emphasis is put on legislation as there is plenty of vagueness among …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní