Daniel Musil

Bakalářská práce

Strategie vstupu firmy ODOUR, s.r.o. na zahraniční trh

The entry strategy of ODOUR, s.r.o. to foreign market
Anotace:
V dnešní globalizované době je pro společnosti čím dál tím více atraktivní vstupovat na zahraniční trhy. Tato bakalářská práce je zaměřena na určení strategie vstupu firmy ODOUR, s.r.o. na zahraniční trh. Hlavním cílem této práce je zhodnotit, zda je společnost připravena vstoupit na nový trh, vybrat konkrétní zahraniční trh společně s vhodnou formou vstupu. Práce se opírá o teoretickou část, ve které …více
Abstract:
In today's globalized world, it is increasingly attractive for companies to enter foreign markets. This bachelor thesis focuses on determining the entry strategy of ODOUR, s.r.o. into foreign market. The main objective of this thesis is to evaluate whether the company is ready to enter a new market and select a specific foreign market along with the appropriate form of entry. The thesis is based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Iveta Černá
  • Oponent: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94451