Příčiny nenaplněné vize začínajícího režiséra u krátkometrážního filmu – Daniel Fréhar
Daniel Fréhar
Bakalářská práce
Příčiny nenaplněné vize začínajícího režiséra u krátkometrážního filmu
Causes of unfulfilled vision of an amateur director in a short film
Anotace:
Práce zkoumá příčiny nenaplněné vize začínajícího režiséra v procesu tvorby krátkometrážního filmu. V teoretické části nejprve autor rozebírá význam krátkometrážního filmu, dále se věnuje pozici režiséra a v neposlední řadě se zaobírá jednotlivými funkcemi štábu s důrazem na jejich spolupráci srežisérem. Praktická část práce řeší problematiku příčin, které mohou stát za nenaplněnou vizí režiséra. Zabývá …víceAbstract:
The thesis explores the reasons for the unfulfilled vision of a novice director in the process of making a short film. In the theoretical part, the author first explains the meaning of the short film, then describes the position of the director, and last but not least, he discusses the various functions of the crew with an emphasis on their cooperation with the director. The practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88333
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Martin Lisý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88333
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Ve službách průmyslu. Český průmyslový film 50. až 70. let a jeho taxonomický systém
Veronika Jančová -
Krátký film a soukromé finanční zdroje
Viktorie Maršová -
Krátkometrážní hraný film a jeho distribuce
Anna Fojtíková -
1. Teoretická část: Evropské festivaly krátkometrážních film: organizace, zaměření a účast českých projektů 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., produkce
Věra Mezuláníková -
1.Teoretická část: Primární záznam zvukové modulace dlouhometrážního hraného filmu. 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 10 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Ruský režisér Nikolaj Lebeděv a jeho film Norimberk
Kateřina LIPKANOVÁ -
Pán Prstenů: film jako osobní vize režiséra
Michal JURČÍK -
Zážitky účastníků rituálu Vision Quest v České republice
Nela HOLLAYOVÁ