Obchodní jednání, vyjednávací strategie a obchodní etiketa v Číně – Alexandr Vaněk
Alexandr Vaněk
Bakalářská práce
Obchodní jednání, vyjednávací strategie a obchodní etiketa v Číně
Business negotiation, negotiation strategies and business etiquette in China
Anotace:
Bakalářská práce „Obchodní jednání, vyjednávací strategie a obchodní etiketa v Číně“ se zaměřuje na analýzu klíčových kulturních faktorů, které ovlivňují průběh obchodních jednání s čínskými partnery, a charakterizuje jejich dopad na úspěšnost mezinárodní obchodní spolupráce. Teoretická část definuje pojmy obchodní jednání, vyjednávání a etiketa, přibližuje historický vývoj obchodních vztahů mezi Čínou …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Business Negotiation, Negotiation Strategies, and Business Etiquette in China" aims to analyze the key cultural factors influencing the course of business negotiations with Chinese partners and to characterize their impact on the success of international business cooperation. The theoretical part defines the concepts of business negotiation, negotiation, and etiquette, presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/cqvid/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
- Vedoucí: PhD. Dávid Melas, MPhil
- Oponent: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANĚK, Alexandr. \textit{Obchodní jednání, vyjednávací strategie a obchodní etiketa v Číně}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/m5iiws/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business negotiation
Takeshi Hasegawa -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Cross - cultural differences in business negotiation process: Case study Russia, China, USA.
Veronika Makarenko -
Mezinárodní obchodní jednání v managementu
Tereza Jungwirthová -
Specifika komunikace, etikety a obchodního jednání v Japonsku
Anastázie Chalupová -
Specifika komunikace, etikety a obchodního jednání v Japonsku
Kateřina Vaňková