Digitalizované měření rychlosti psaní – Mgr. Jana Janošková
Mgr. Jana Janošková
Diplomová práce
Digitalizované měření rychlosti psaní
Digitised handwriting speed measurement
Anotace:
Rychlost psaní na prvním stupni základní školy je v současné době opomíjenou oblastí jak z pohledu učitelů, tak odborníků. Tato diplomová práce se zabývá významem a vývojem rychlosti psaní u intaktních žáků a její postavení v minulých i současných kurikulárních dokumentech. Na základě zkušeností ze zahraničních studií využíváme k měření rychlosti psaní digitalizační tablet. Ve výzkumné části práce …víceAbstract:
The handwriting speed at the first level of primary school is currently a neglected area from the perspective of both teachers and experts. This thesis examines the importance and development of handwriting speed in intact pupils and its position in past and current curriculum documents. Based on the experience of foreign studies, we use a digitizing tablet to measure handwriting speed. In the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gm0wa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Katarína Zvončáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná