Tvorba UX strategie vznikajícího produktu – Anastasia Babina
Anastasia Babina
Diplomová práce
Tvorba UX strategie vznikajícího produktu
UX Strategy Creation for an emerging product
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou UX strategie pro vznikající digitální produkt v oblasti osobních financí. Na základě teoretických poznatků předních expertů v oboru User Experience autorka vytváří vlastní unikání proces tvorby UX strategie. Uživatelský výzkum, konkurenční analýza, mapování uživatelských zkušeností a další metody jsou využity k formování klíčových zkušeností, jež jsou následně …víceAbstract:
This thesis follows up the process of creation of a UX strategy for an emerging digital product in the field of personal finance. Based on the theoretical knowledge of the leading User Experience experts, an own and unique process of the strategy creation is developed. User research, competition analysis, user experience mapping and further methods are used to shape the key experiences, which are afterwards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82189
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82189
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Užití metody Design Thinking při redesignu webové stránky
Petra Hašková -
Uživatelské testování použitelnosti vyhledávání na portálu Knihovny.cz pomocí metody Eye Tracking
Linda Dufková -
Využití uživatelského výzkumu v inovačním cyklu e-služeb: praktický návrh pro Videoflot
Filip Kocián -
Aplikace uživatelského přístupu jako vyučovací metody ve výuce fyziky na základní škole
Josef Hanák -
Operationalization of the market differentiation and value proposition construct Concept and application
Ladislav Možný -
Hodnotová nabídka podniků a strategie
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Využití strategie UX při tvorbě webu klienta
Nikola Klaclová -
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
Miroslav Polívka