Bc. Petr Hausdorf
Diplomová práce
Analýza přímého prodeje v ČR
Analysis of direct selling in the Czech republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu přímého prodeje v ČR. Jedná se o nezanedbatelnou a často opomíjenou část maloobchodu v ČR. Cílem diplomové práce je analyzovat oblast přímého prodeje v ČR a přinést veřejnosti nezaujatý pohled na obraz současné situace v tomto zajímavém odvětví.Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of direct selling in the CR. Direct selling is very neglected sector of the market in the CR. The aim of this diploma thesis is to analyse direct selling in the CR and provide contemporary view of this brach.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p3ek5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Etický kodex jako součást podnikové kultury
Miroslava Manková -
Etický kodex jako součást CSR
Denisa Římalová -
Etický kodex jako součást firemní strategie
Tereza Milsimerová -
Predátorské ceny a tržní podíl
Veronika Jirsová -
Tržní podíl produktů obchodních bank v ČR
Michaela Filousová -
Efekt konkurence generických léčiv na tržní podíl výrobce originálního léčiva
Vojtěch Růžička -
Inovace sklízecích mlátiček a jejich vliv na tržní podíl
Ondřej Burget