Udržitelnost v kosmetickém průmyslu a její vliv na spotřebitele – Adam Němec
Adam Němec
Master's thesis
Udržitelnost v kosmetickém průmyslu a její vliv na spotřebitele
Sustainability in Cosmetic industry and its influence on consumers
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá udržitelností v kosmetickém průmyslu a jejím vlivem na spotřebitele. Cílem práce bylo zjistit, jestli a do jaké míry je pro spotřebitele důležitá udržitelnost při nákupu kosmetických produktů a na základě zjištěných skutečností doporučit, jak udržitelnost kosmetických produktů implementovat do firemní strategie a komunikovat ji zákazníkům. Práce je rozdělena na teoretickou …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is related to sustainability in the cosmetic industry and its impact on consumers. The aim of the thesis was to find out whether and to what extent sustainability is important for consumers when buying cosmetic products and based on the findings to recommend how to implement the sustainability of cosmetic products into the company's strategy and communicate it to customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85943
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Michaela Stránská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Spotřební chování v automobilovém průmyslu
Nataliya Melnyk -
Vliv CSR aktivit na spotřební chování v módní oblasti
Sára Krumpholcová -
Vliv efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů
Filip Vít -
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Martin Zacha -
Spotřební chování členů subkultury tuningu
Drahoslav Hadač -
Role značky ve spotřebním chování generace Z v oblasti módy
Barbora Kubešová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva
Beáta Koblížková