Udržitelnost v kosmetickém průmyslu a její vliv na spotřebitele – Adam Němec
Adam Němec
Diplomová práce
Udržitelnost v kosmetickém průmyslu a její vliv na spotřebitele
Sustainability in Cosmetic industry and its influence on consumers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá udržitelností v kosmetickém průmyslu a jejím vlivem na spotřebitele. Cílem práce bylo zjistit, jestli a do jaké míry je pro spotřebitele důležitá udržitelnost při nákupu kosmetických produktů a na základě zjištěných skutečností doporučit, jak udržitelnost kosmetických produktů implementovat do firemní strategie a komunikovat ji zákazníkům. Práce je rozdělena na teoretickou …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is related to sustainability in the cosmetic industry and its impact on consumers. The aim of the thesis was to find out whether and to what extent sustainability is important for consumers when buying cosmetic products and based on the findings to recommend how to implement the sustainability of cosmetic products into the company's strategy and communicate it to customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Michaela Stránská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Spotřební chování v automobilovém průmyslu
Nataliya Melnyk -
Vliv CSR aktivit na spotřební chování v módní oblasti
Sára Krumpholcová -
Vliv efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů
Filip Vít -
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Martin Zacha -
Spotřební chování členů subkultury tuningu
Drahoslav Hadač -
Role značky ve spotřebním chování generace Z v oblasti módy
Barbora Kubešová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva
Beáta Koblížková