Chování spotřebitele na trhu s alkoholickými nápoji v ČR – Sabina Trčálková
Sabina Trčálková
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu s alkoholickými nápoji v ČR
Consumer behaviour on the alcohol market in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v ČR. Identifikuje hlavní faktory, které mají vliv na spotřebitele při nákupu alkoholu, zjišťuje spotřebu a výdaje spotřebitelů na alkoholické nápoje v posledních letech a na základě zjištěných preferencí identifikuje typického spotřebitele piva, vína a lihovin.Abstract:
This bachelor thesis deals with consumer behaviour on the alcohol market in the Czech Republic. It identifies key factors which influence consumer during shopping of alcohol, it probes consumers consumption and costs of alcoholic beverages in last years and typical consumers of beer, wine and spirits are identified based on ascertained preferences.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Morávková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva