Využití projektového vyučování v předmětu pracovní činnosti – Bc. Miroslav DRABINA
Bc. Miroslav DRABINA
Diplomová práce
Využití projektového vyučování v předmětu pracovní činnosti
Utilization of Project - based Learning in Subject Occupational Activities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na projektové vyučování v předmětu pracovní činnosti na základní škole prvního a druhého stupně, s použitím materiálně didaktických pomůcek. Teoretická část se zabývá projektovým vyučováním, a to vymezením projektového vyučování i jeho historickým vývojem. Dále se zabývá didaktickými prostředky, jejich klasifikací a funkcí s použitím didaktických zásad. Také se zabývá předmětem …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on project teaching in the subject of Occupational activities at primary school of first and second degree, using material didactic aids. The theoretical part deals with project teaching, namely the definition of project teaching as well as its historical development. It also deals with didactic means, their classification and function using didactic principles. It also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRABINA, Miroslav. Využití projektového vyučování v předmětu pracovní činnosti. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Domácí vzdělávání na 1. stupni ZŠ v ČR
Zuzana Fridrichová -
Projekt výzkumu znalostí a komunikačních kompetencí ve vztahu k lidem s mentálním postižením
Stanislava Vrágová -
Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení
Vojtěch Odvárka -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Metody a formy vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni ZŠ
Natálie Jedináková -
Metody a formy výuky žáků s ADHD na I. stupni ZŠ
Kristýna ZUBKOVÁ