Major shifts in shaping Coca-Cola print advertisements – Bc. Petra Běhounková
Bc. Petra Běhounková
Diplomová práce
Major shifts in shaping Coca-Cola print advertisements
Major shifts in shaping Coca-Cola print advertisements
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem komerčního reklamního diskurzu. Jejím cílem je zanalyzovat, jakým způsobem reklama na Coca-Colu komunikuje s potenciálními zákazníky, a určit nejvýznamnější posuny v použitých reklamních technikách v období od roku 1886 do roku 2012. Pro záměry této práce je shromážděn korpus 100 reklam. Teoretická část práce klasifikuje a charakterizuje reklamu všeobecně, ale také v souvislosti …víceAbstract:
The present thesis deals with the development of commercial advertising discourse. Its goal is to analyze how Coca-Cola advertisements have been used to communicate with consumers and to indicate the major shifts in advertising techniques during the period since 1886 to 2012. For the purposes of this thesis is compiled a corpus of 100 advertisements. The theoretical part classifies and characterizes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/izsme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Emotiveness in Printed Advertisements. Based on Discourse Analysis of Inflight Magazines.
Petr Mařák -
Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty
Daniela Procházková -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Nicole Žďárská