Bc. Petra Běhounková

Diplomová práce

Major shifts in shaping Coca-Cola print advertisements

Major shifts in shaping Coca-Cola print advertisements
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem komerčního reklamního diskurzu. Jejím cílem je zanalyzovat, jakým způsobem reklama na Coca-Colu komunikuje s potenciálními zákazníky, a určit nejvýznamnější posuny v použitých reklamních technikách v období od roku 1886 do roku 2012. Pro záměry této práce je shromážděn korpus 100 reklam. Teoretická část práce klasifikuje a charakterizuje reklamu všeobecně, ale také v souvislosti …více
Abstract:
The present thesis deals with the development of commercial advertising discourse. Its goal is to analyze how Coca-Cola advertisements have been used to communicate with consumers and to indicate the major shifts in advertising techniques during the period since 1886 to 2012. For the purposes of this thesis is compiled a corpus of 100 advertisements. The theoretical part classifies and characterizes …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta