Řízení inovací ve vybraném podniku – Bc. Jana Vojířová
Bc. Jana Vojířová
Diplomová práce
Řízení inovací ve vybraném podniku
Management of Innovation in selected Company
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je uplatnění procesních inovací na vybrané činnosti zvolené letecké společnosti, které vedou k úspoře nákladů. Teoretická část poskytuje základní znalosti o strategii podniku, řízení inovací, dále poznatky o obchodních zastoupeních v zahraničí a marketingových aktivitách. V praktické části je vyhodnoceno strategické zaměření dané letecké společnosti a analyzovaná …víceAbstract:
The main objective of this thesis is the application of process innovation for selected activities that lead to cost savings given airline. The theoretical part provides a basic understanding of business strategy, innovation management, as well as knowledge of the sales offices abroad and marketing activities. In the practical part is evaluated the strategic focus of the airline and analyzed its innovation …víceKlíčová slova
Inovace náklady procesy marketingové činnosti obchodní zastoupení analýza cíl konkurence strategie podniku inovační strategie letecká společnost redukce Innovation cost process marketing activities dealership analysis objective competition business strategy innovation strategy airline reduction
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qeddb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Ivan Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Marketing v běžeckém lyžování
Barbora Havlíčková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Marketingová strategie letecké společnosti
Tereza Randýsková -
Návrh marketingové strategie pro leteckou společnost Travel Service
Barbora Prejzová