Martina Zálešáková

Master's thesis

Specifika marketingové komunikace na trhu B2B a její účinnost na příkladu společnosti Bisnode

Particularity of marketing communication on B2B market and its efficiency examined within the company Bisnode Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na B2B trzích. B2B trh je prostředím, kde dochází k obchodům mezi obchodními společnostmi bez účasti konečných spotřebitelů. Cílem diplomové práce je prozkoumat specifika marketingové komunikace na B2B trzích a teoretické poznatky aplikovat na příkladu společnosti Bisnode Česká republika, která je poskytovatelem ekonomických informací pro společnosti …more
Abstract:
This master thesis deals with the marketing communication on B2B market. B2B market is the market where business is done among companies without the presence of end consumer. The aim of the master thesis is to examine the particularity of marketing communication on B2B market and apply the theory on the example of marketing communication of the company Bisnode Czech Republic which is the provider of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2015
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jan Bockstefel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57795