Specifika marketingové komunikace na trhu B2B a její účinnost na příkladu společnosti Bisnode – Martina Zálešáková
Martina Zálešáková
Diplomová práce
Specifika marketingové komunikace na trhu B2B a její účinnost na příkladu společnosti Bisnode
Particularity of marketing communication on B2B market and its efficiency examined within the company Bisnode Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na B2B trzích. B2B trh je prostředím, kde dochází k obchodům mezi obchodními společnostmi bez účasti konečných spotřebitelů. Cílem diplomové práce je prozkoumat specifika marketingové komunikace na B2B trzích a teoretické poznatky aplikovat na příkladu společnosti Bisnode Česká republika, která je poskytovatelem ekonomických informací pro společnosti …víceAbstract:
This master thesis deals with the marketing communication on B2B market. B2B market is the market where business is done among companies without the presence of end consumer. The aim of the master thesis is to examine the particularity of marketing communication on B2B market and apply the theory on the example of marketing communication of the company Bisnode Czech Republic which is the provider of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57795
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová