Bc. Martin Holas

Master's thesis

Budování hierarchie obalových těles na GPU

Bounding volume hierarchy construction on the GPU
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit paralelní implementaci stavby hierarchie obalových těles pro sledování paprsku na GPU v jazyce C for CUDA. Kvalita datové struktury vybudovaná touto implementací byla porovnána s již existující jednovláknovou CPU implementací. Rychlost vybudování struktury pak byla porovnána s hodnotami z půuvodního článku.
Abstract:
The purpose of this work was to create parallel implementation of bounding volume hierarchy (BVH) builder for raytracing on GPU using language C for CUDA. The resulting BVH quality was compared with existing CPU implementation which runs in single thread. Overall speed of the BVH build was compared to values from the original article.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
  • Vedúci: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics

Práce na příbuzné téma