Budování hierarchie obalových těles na GPU – Bc. Martin Holas
Bc. Martin Holas
Diplomová práce
Budování hierarchie obalových těles na GPU
Bounding volume hierarchy construction on the GPU
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit paralelní implementaci stavby hierarchie obalových těles pro sledování paprsku na GPU v jazyce C for CUDA. Kvalita datové struktury vybudovaná touto implementací byla porovnána s již existující jednovláknovou CPU implementací. Rychlost vybudování struktury pak byla porovnána s hodnotami z půuvodního článku.Abstract:
The purpose of this work was to create parallel implementation of bounding volume hierarchy (BVH) builder for raytracing on GPU using language C for CUDA. The resulting BVH quality was compared with existing CPU implementation which runs in single thread. Overall speed of the BVH build was compared to values from the original article.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zflso/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika