Syndrom vyhoření a stres ve školském prostředí – Petra JEDLINSKÁ, DiS.
Petra JEDLINSKÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Syndrom vyhoření a stres ve školském prostředí
Burnout Syndrome and Stress In the School Environment
Abstract:
Bakalářská práce na téma Syndrom vyhoření a stres ve školském prostředí se zabývá problematikou stresu a syndromu vyhoření v profesi učitelů. Je složena ze dvou částí - teoretické a výzkumného šetření. Teoretická část seznamuje s problematikou syndromu vyhoření, stresu a učitelskou profesí. Ve výzkumné části bakalářské práce je použita metoda dotazníku, který je anonymní, kvantitativní a nestandardizovaný …moreAbstract:
Bachelor work Burnout syndrome and stress in the school environment focuses on burnout syndrome and stress at teachers. It is composed of two parts - theoretical part and research examination. The first part introduces the problems of burnout syndrome, stress and teaching profession. The second part uses method questionnaire which is anonymous, quantitative and nonstandard. The aim of research examination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2013
Accessible from:: 28. 3. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Petra Vávrová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEDLINSKÁ, Petra. Syndrom vyhoření a stres ve školském prostředí. Hradec Králové, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / School Management
Theses on a related topic
-
Mezigenerační přenos učitelské profese v rodině
Karolína Bugajová -
Postoje učitelů k vybraným pozitivním a negativním aspektům učitelské profese
Tomáš KOTAČKA -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Sebepojetí učitelské profese z pohledu učitelů na 1. stupni základní školy
Kateřina Barešová -
Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe
Ivana MATUŠKOVÁ -
Spokojenost učitelek a učitelů s výběrem učitelské profese
Karolína Volštátová -
Učitelská profese jako zrcadlo společenských změn
Renata Králová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights