Shrey Mehra

Diplomová práce

Entry strategy of global corporations on the markets of non EU countries ( India)

Vstupní strategie globálních korporací na trzích zemí mimo EU (Indie)
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat a analyzovat strategie vstupu na trhnadnárodních korporací v Indii. Zatímco sekundárním cílem je analýza maloobchoduprůmyslu Indie a strategie vstupu na trh Walmart Indie. Výsledkem práce je a rozhodnutí o perspektivách trhu a potenciálních příležitostech pro společnost v nadcházejícím obdobílet. Závěr vychází z analýzy současného tržního a politického scénáře …více
Abstract:
The primary objective of this master thesis is to explore and analyze the market entry strategies of multinational corporations in India. While the secondary objectives are to analyze the retail industry of India and market entry strategy of Walmart India. The outcome of this thesis is a decision on the market perspectives and potential opportunities for the company in the coming years. The conclusion …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 10. 2019
  • Vedoucí: Mikuláš Pichanič
  • Oponent: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78239

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.