Entry strategy of global corporations on the markets of non EU countries ( India) – Shrey Mehra
Shrey Mehra
Diplomová práce
Entry strategy of global corporations on the markets of non EU countries ( India)
Vstupní strategie globálních korporací na trzích zemí mimo EU (Indie)
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat a analyzovat strategie vstupu na trhnadnárodních korporací v Indii. Zatímco sekundárním cílem je analýza maloobchoduprůmyslu Indie a strategie vstupu na trh Walmart Indie. Výsledkem práce je a rozhodnutí o perspektivách trhu a potenciálních příležitostech pro společnost v nadcházejícím obdobílet. Závěr vychází z analýzy současného tržního a politického scénáře …víceAbstract:
The primary objective of this master thesis is to explore and analyze the market entry strategies of multinational corporations in India. While the secondary objectives are to analyze the retail industry of India and market entry strategy of Walmart India. The outcome of this thesis is a decision on the market perspectives and potential opportunities for the company in the coming years. The conclusion …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78239
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2019
- Vedoucí: Mikuláš Pichanič
- Oponent: David Říha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78239
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.