Metodika využití robotické hračky Vex 123 na 1.stupni ZŠ – Mgr. Karin KIKA
Mgr. Karin KIKA
absolventská práce studenta CŽV
Metodika využití robotické hračky Vex 123 na 1.stupni ZŠ
Methodology for the use of the robotic toy Vex 123 at primary school level 1
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření metodiky a sady úloh pro práci s robotickou hračkou VEX 123 ve výuce různých předmětů na 1. stupni ZŠ. V první kapitole vysvětluji souvislosti s nárustem zájmu o využívání robotických hraček ve výuce, uvádím přínosy a využitelnost práce s robotickou hračkou a představuji robotické stavebnice a hračky od firmy VEX. V druhé kapitole detailně popisuji robotickou hračku VEX …moreAbstract:
The goal of this work is to create a methodology and a set of tasks for working with the robotic toy VEX 123 in the teaching of various subjects at the 1st grade of elementary school. In the first chapter, I explain the connections with the increase in interest in the use of robotic toys in education, I present the benefits of working with a robotic toy, and I present robotic kits and toys from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2023
- Supervisor: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KIKA, Karin. \textit{Metodika využití robotické hračky Vex 123 na 1.stupni ZŠ}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Science. 2023. Available from: https://theses.cz/id/m76i9o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KIKA, Karin. Metodika využití robotické hračky Vex 123 na 1.stupni ZŠ. Ostrava, 2023. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / field:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Theses on a related topic
-
Role hry a hračky v životě dítěte
Kateřina Marková -
Hra a hračka ve vzdělávání dítěte v předškolním věku
Petra MALYJURKOVÁ -
Základy programování a tvorby algoritmů v primarním vzdělávání
Soňa Švecová -
Využití Albi tužky na prvním stupni základní školy a v předškolním období školy mateřské
Věra KRCHOVÁ -
Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot
Štěpán ZAHRÁDKA -
Využití práce s programovatelnou včelou Bee bot a robotem Botley v mateřské škole
Lucie KUBÁTOVÁ -
Robotika a automatizace ve výuce na 2. stupni ZŠ
Tomáš MÝLEK -
Robotika s iRobot root
Karel Dobrovolný