Bc. Jakub Prchlík

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky a představení marketingového komunikačního mixu. Popisuje a diskutuje jeho jednotlivé komunikační nástroje. Představuje jejich výhody i nevýhody, využití v praxi. Moderní informační technologie jsou v dnešní době velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníky. Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení vhodnosti marketingových komunikačních …více
Abstract:
Bachelor thesis focuses on customer relationship management and performance marketing communication mix. It describes and discusses his various communication tools. Presents their advantages and disadvantages, practical use. Modern information technology is nowadays a very effective means of communication with customers. The main objective of this thesis is to assess the suitability of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní