Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Jakub Prchlík
Bc. Jakub Prchlík
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky a představení marketingového komunikačního mixu. Popisuje a diskutuje jeho jednotlivé komunikační nástroje. Představuje jejich výhody i nevýhody, využití v praxi. Moderní informační technologie jsou v dnešní době velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníky. Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení vhodnosti marketingových komunikačních …moreAbstract:
Bachelor thesis focuses on customer relationship management and performance marketing communication mix. It describes and discusses his various communication tools. Presents their advantages and disadvantages, practical use. Modern information technology is nowadays a very effective means of communication with customers. The main objective of this thesis is to assess the suitability of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oxnah/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova