Specifické poruchy učení u žáků se zrakovým postižením – Bc. Petra BASTLOVÁ
Bc. Petra BASTLOVÁ
Master's thesis
Specifické poruchy učení u žáků se zrakovým postižením
Specific learning disabilities in pupils with visual impairment
Anotácia:
Práce se zabývá diagnostikou a vzděláváním žáků základních škol se zrakovým postižením v kombinaci se specifickou poruchou učení. Výzkumná část práce je zaměřená na průzkum a mapování aktuální situace v českém školství. Data jsou získávána pomocí dotazníku a rozhovorů s odborníky na tuto problematiku. Výsledek potvrzuje současnou individuálnost práce s těmito žáky a neexistenci jednotné metodiky či …viacAbstract:
The thesis focuses on the diagnosis and education of primary school pupils with visual impairment in combination with specific learning disorder. The research part of the thesis is focused at a survey and mapping of the current situation in the Czech education system. The data are collected by using a questionnaire and interviews with experts in this field. Results confirm the current individuality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BASTLOVÁ, Petra. Specifické poruchy učení u žáků se zrakovým postižením. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Eeducation: Counselling / Special Needs Eeducation: Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Komparace vzdělávání žáků se zrakovým postižením v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Eva RATAJOVÁ -
Kompetence asistentů pedagoga při vzdělávání zrakově postižených žáků na základním stupni vzdělávání
Petra BURDYCHOVÁ -
Zrakové postižení očima žáků běžné základní školy
Andrea Suková -
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
Petra BLÁHOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva