Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ – Martina RICHTAROVÁ
Martina RICHTAROVÁ
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
.Developing reading literacy of primary school pupils
Anotácia:
V současné době se stává jedním ze stěžejních cílů vzdělávání rozvíjení tzv. funkční gramotnosti, která je podmínkou fungování jedince ve všech aspektech jeho života. V rámci funkční gramotnosti hraje prim čtenářská gramotnost. Cílem diplomové práce je zdokumentování stávajícího stavu čtenářské gramotnosti u vybrané skupiny žáků 3. ročníku základní školy a zjištění, zda na čtenářskou gramotnost má …viacAbstract:
Currently, one of the critical goals of education is the development of so-called functional literacy, which is a condition for the functioning of an individual in all aspects of their life. As a part of functional literacy, reading literacy plays a primary role. The diploma thesis aims to document the current state of reading literacy among a selected group of 3rd-year primary school pupils and to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2024
- Vedúci: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RICHTAROVÁ, Martina. Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary Schools / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší