Optimalizace strategického rozhodnutí – Bc. Věra Mádlová
Bc. Věra Mádlová
Diplomová práce
Optimalizace strategického rozhodnutí
Optimizing a strategic decision
Anotace:
Předmět diplomové práce „Optimalizace strategického rozhodnutí“ je analýza rozhodovacího problému při strategickém řízení konkrétního podniku a následný výběr optimální varianty. V teoretické části jsou uvedeny poznatky o rozhodování a rozhodovacím procesu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní problém podniku a za pomocí simulační metody Monte Carlo je vybrána nejvhodnější varianta …víceAbstract:
The goal of the submitted diploma thesis “Optimizing a strategic decision” is an analysis of the decision-making problem at the strategic management of particular company and subsequent selection of the optimal option. In the theoretical part are described knowledge about decision making and decision-making process. In the practical part are these findings applied to a specific company´s problem and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bo2z6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková