Bc. Anna Vaněčková

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace

Influence of Marketing Communication on Young Generation’s Life
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou a strukturou životního stylu. Věnuje se především současné mladé generaci a jejímu spotřebnímu chování z pohledu marketingové komunikace. Charakterizuje jednotlivé generace mládeže jejich hodnoty a preference, vysvětluje jednotlivá specifika těchto generací z pohledu spotřebního chování. Cílem je prozkoumat vlivy marketingové komunikace na současnou …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the characteristics and structure lifestyle. It focused mainly on the current young generation and their consumer behavior from the point of view of marketing communication. It characterizes individual generation of youth, their values and preferences, it explains the individual specifics of these generations from the point of view of consumer behavior. The aim is to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2020
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní