Mgr. Romana Králová

Bachelor's thesis

Mobilní marketing v knihovnách

Mobile Marketing in Libraries
Abstract:
Bakalářská práce „Mobilní marketing v knihovnách“ nejprve v teoretické části definuje pojem mobilní marketing. Poté následuje popis jeho forem, výhod, nevýhod a seznámení s krátkou historií mobilního marketingu. Praktická část práce nejprve uvádí příklady kampaní mobilního marketingu převážně z komerční sféry a také obsahuje návod pro knihovny „Jak začít s mobilním marketingem“.
Abstract:
Annotation The bachelor thesis “Mobile marketing in libraries“ first defines the term mobile marketing in the theoretical part. This is followed by a description of its forms, advantages, disadvantages and an introduction to a brief history of mobile marketing. Practical part of this thesis first presents examples of mobile marketing campaigns, mainly from the commercial sphere and also includes instructions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Olga Zbranek Biernátová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta