Mobilní marketing v knihovnách – Mgr. Romana Králová
Mgr. Romana Králová
Bakalářská práce
Mobilní marketing v knihovnách
Mobile Marketing in Libraries
Anotace:
Bakalářská práce „Mobilní marketing v knihovnách“ nejprve v teoretické části definuje pojem mobilní marketing. Poté následuje popis jeho forem, výhod, nevýhod a seznámení s krátkou historií mobilního marketingu. Praktická část práce nejprve uvádí příklady kampaní mobilního marketingu převážně z komerční sféry a také obsahuje návod pro knihovny „Jak začít s mobilním marketingem“.Abstract:
Annotation The bachelor thesis “Mobile marketing in libraries“ first defines the term mobile marketing in the theoretical part. This is followed by a description of its forms, advantages, disadvantages and an introduction to a brief history of mobile marketing. Practical part of this thesis first presents examples of mobile marketing campaigns, mainly from the commercial sphere and also includes instructions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w70u6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Výkonnost mobilních bankovních aplikací a jejich využití v direct marketingu
Jakub Třeček -
Vybrané nástroje mobilního marketingu cestovních kanceláří
Michal FIALA -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Hermach -
Market Analysis for New Forms of Mobile Payment
Qian Qian Xu -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova