Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ – Ing. Michal ŠERÝ
Ing. Michal ŠERÝ
Disertační práce
Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ
Using of Semantic Differential for Euducation Assessment at Basic School
Anotace:
Jednou z metod získávání dat v psychologii je metoda sémantického diferenciálu. Použití sémantického diferenciálu je velmi rozsáhlé, tato metoda se hojně využívá v oblasti výzkumu osobnosti, klinické psychologii, psychologii trhu a marketingu. V posledních letech se tato metoda začíná uplatňovat i oblasti pedagogického výzkumu, pedagogické psychologii. Širší využití naráží na problematiku velkého množství …víceAbstract:
One of the methods for collecting data in psychology is a method of semantic differential. The using of semantic differential is very large, this method is widely used in personality research, clinical psychology, market psychology and marketing. In recent years, this method has begun to apply to the area of educational research, above all educational psychology. A basic problem with wide using is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2013
Zveřejnit od: 27. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠERÝ, Michal. Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ. Č. Bud., 2013. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva