Bc. Žaneta VÁVROVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Musea Kampa

Marketing strategy of Museum Kampa
Anotácia:
V předkládané bakalářské práci analyzuji fungování marketingocé strategie muzea umění. Součástí práce je teoretický úvod do oblasti marketingu muzeí a galerií. Praktická část je založena na mém vlastním zkoumání instituce. Tvoří ji situační analýza a SWOT analýza silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek marketingového mixu …viac
Abstract:
The aim of this work is to analyse marketing strategy of museum of art. The theoretical part explains the basic aspects of art marketing. The analysis presents the results of my survey. It consists of situation analysis and SWOT analysis of strenght and weaknesses of the museum and opportunities an threats in its surroundings. The main part brings the analysis of marketing mix extended of my remarks …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zverejniť od: 11. 5. 2013
Identifikátor: 7531

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÁVROVÁ, Žaneta. Marketingová strategie Musea Kampa. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications