Bc. Anfisa Klokava

Master's thesis

Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK

Sales Promotion in the 21th century as a part of IMC
Abstract:
Práce je zaměřena na výzkum podpory prodeje ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je v kontextu výzvy 21. století analyzovat kampaň podpory prodeje ve zvoleném podniku a na základě této kampaně pak vyvodit doporučení pro budoucí kampaně tohoto typu. První hypotézou je následující tvrzení: podpora prodeje ve společnosti Nestlé hraje zcela klíčovou roli. Druhá hypotéza zní následovně: podpora prodeje …more
Abstract:
The work is focused on research based on sales support in selected company. The main objective of this work is in the context of the challenges of the 21st century analyze sales promotion campaign in selected company and based on this campaign to draw recommendations for future campaigns of this type. The first hypothesis is the following statement: sales promotion for Nestlé plays a key role. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní