Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK – Bc. Anfisa Klokava
Bc. Anfisa Klokava
Master's thesis
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Sales Promotion in the 21th century as a part of IMC
Abstract:
Práce je zaměřena na výzkum podpory prodeje ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je v kontextu výzvy 21. století analyzovat kampaň podpory prodeje ve zvoleném podniku a na základě této kampaně pak vyvodit doporučení pro budoucí kampaně tohoto typu. První hypotézou je následující tvrzení: podpora prodeje ve společnosti Nestlé hraje zcela klíčovou roli. Druhá hypotéza zní následovně: podpora prodeje …moreAbstract:
The work is focused on research based on sales support in selected company. The main objective of this work is in the context of the challenges of the 21st century analyze sales promotion campaign in selected company and based on this campaign to draw recommendations for future campaigns of this type. The first hypothesis is the following statement: sales promotion for Nestlé plays a key role. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kq5ph/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček