Bc. Vilém Frček, DiS.

Master's thesis

Image Armády České republiky

Image of The Army of The Czech Republic
Anotácia:
Vztah veřejnosti k ozbrojeným složkám prošel během historie mnoha zásadními proměnami. Má práce analyzuje a hodnotí image naší armády od jejích počátků po současnost. Definuje pojem „image“ a na základě této definice obsahuje popis všech faktorů, které image utvářejí. Předpoklady toho, jak dnes armáda působí v očích veřejnosti, jsou podloženy rozborem novinových článků a výsledky výzkumu veřejného …viac
Abstract:
The attitude to the armed forces has undergone many substantial changes throughout history. My thesis analyses and evaluates the image of the Army of the Czech Republic from its beginnings to the present. It defines the term "image" and on the basis of this definition, it gives an outline and description of all the factors the image is shaped with. The assumptions of how the army is seen by the public …viac
 

Kľúčové slová

Image PR prezentace veřejnost armáda AČR.
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma