Odbavování zákazníků v provozovně Mc Donald pomocí modelů hromadné obsluhy – Eliška Kánová
Eliška Kánová
Bakalářská práce
Odbavování zákazníků v provozovně Mc Donald pomocí modelů hromadné obsluhy
Handling customers in McDonald's restaurant using queuing models
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat odbavování zákazníků v restauraci McDonalds v Mladé Boleslavi a pokusit se ho pomocí modelů hromadné obsluhy, programového systému STORM a modulu STOCHASTIKA optimalizovat. V teoretické části jsou charakterizovány modely hromadné obsluhy, naznačena jejich klasifikace a analýza. Konkrétní dva systémy jsou zde popsány - jednoduchý exponenciální model a exponenciální …víceAbstract:
The aim of this research is to evaluate the queuing system in a McDonald's restaurant in Mlada Boleslav and to try it to optimize with queuing models, system STORM and module STOCHASTIKA. In the theoretical part, there are characterized queuing models, their classification and analysis. There are described two specific systems here -- a simple exponential model and exponential model with parallel operation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29389
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2012
- Vedoucí: Václav Kořenář
- Oponent: Irena Šindelářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29389
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Proces obsluhy v systémoch hromadnej obsluhy
Radoslav Fekeč -
Systémy hromadné obsluhy
Marek Vlašín -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybraném podniku
Anna Váňová -
Optimalizace zařazování nových požadavků do systému hromadné obsluhy
Zbyněk Richtr -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybrané kavárně
Zuzana Horčicová -
Využití modelů hromadné obsluhy s prioritou
Michal Vild -
Analýza systému hromadné obsluhy ve společnosti Žluté lázně
Hana Říhová -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Jakub Klouda