Eliška Kánová

Bakalářská práce

Odbavování zákazníků v provozovně Mc Donald pomocí modelů hromadné obsluhy

Handling customers in McDonald's restaurant using queuing models
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat odbavování zákazníků v restauraci McDonalds v Mladé Boleslavi a pokusit se ho pomocí modelů hromadné obsluhy, programového systému STORM a modulu STOCHASTIKA optimalizovat. V teoretické části jsou charakterizovány modely hromadné obsluhy, naznačena jejich klasifikace a analýza. Konkrétní dva systémy jsou zde popsány - jednoduchý exponenciální model a exponenciální …více
Abstract:
The aim of this research is to evaluate the queuing system in a McDonald's restaurant in Mlada Boleslav and to try it to optimize with queuing models, system STORM and module STOCHASTIKA. In the theoretical part, there are characterized queuing models, their classification and analysis. There are described two specific systems here -- a simple exponential model and exponential model with parallel operation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2012
  • Vedoucí: Václav Kořenář
  • Oponent: Irena Šindelářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29389

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii