Denisa VRÁTNÁ

Bakalářská práce

Genderové aspekty reklamy

Gender aspects of advertising
Anotace:
Bakalářská práce se soustřeďuje na komparaci obrazu genderu, resp. obrazu žen a mužů v reklamách, které se objevily a objevují v televizním vysílání ve Velké Británii a v České republice. Cílem této práce je zjistit, jak reklamy v těchto dvou zemích vyobrazují roli ženy a muže, a jak moc se tyto dvě země od sebe ve vnímání těchto rolí liší.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the comparison of the image of gender, resp. the image of women and men in advertisements that have appeared and are appearing on television in the United Kingdom and the Czech Republic. The aim of this work is to find out how advertisements in these two countries depict the role of women and men, and how much these two countries differ from each other in the perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Zdeňka Kalnická, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRÁTNÁ, Denisa. Genderové aspekty reklamy. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta