Bc. Jakub Janoušek, MBA

Master's thesis

Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace

The Effectivity of Specific Communication Tools Applied in Non-profit Sector and Monitored on the Realization of Communication Strategy of a Selected Foundation
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskových organizací, na její nástroje a jejich efektivitu při komunikaci těchto organizací s veřejností při utváření mediálních a zážitkových kampaní.
Abstract:
The diploma thesis focuses on marketing communications of non-profit organizations, its tools and effectivity of communication of such organizations with the public while delivering media and experience campaigns.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration