Zuzana HÍREŠOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojnosti zákazníkov firmy WAREMA D.O.S. Sk, s.r.o

Analysis of customer satisfaction in company WAREMA D.O.S. Sk, s.r.o.
Anotace:
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo analyzovať prostredníctvom marketinového výskumu spokojnosť zákazníkov spoločnosti WAREMA D.O.S. SK, s.r.o. Výskum sa uskutočnil prostredníctvom písomných dotazníkov. Bakalárska práca je zložená z dvoch častí, teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú spracované poznatky z literárnych prameňov, týkajúcich sa problematiky spokojnosti zá-kazníkov a marketigového …více
Abstract:
The goal of my presented bachelor´s work was to analyze through of marketing research customer satisfaction WAREMA D.O.S. SK Ltd. Research was contunded through written documents. Bachelor´s work is composed of two parts, theoretical and practical. In the teoretical part are processed knowledge from library sources, issues related of to customer satisfaction and marketing research. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor: 22533

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HÍREŠOVÁ, Zuzana. Analýza spokojnosti zákazníkov firmy WAREMA D.O.S. Sk, s.r.o. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika

Práce na příbuzné téma